Tisztelt NordTelekom ügyfelek!
A Színes Web Kft. a közelmúltban megegyezett a NordTelekom Nyrt.-vel a levelező szolgáltatás és a szolgáltatást igénybevevő ügyfelek átvételéről. 2023. június 29-én egy előre nem látható ok miatt a szolgáltatás azonnali átvételéről kellett döntenünk az ügyfelek előzetes értesítésének lehetősége nélkül a szolgáltatás folyamatosságára tekintettel.
A korábbi NordTelekom szolgáltatáshoz tartozó kiszolgáló nevek átirányításra kerültek a Színes Web megfelelőjére. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egyes levelező klienseket újra be kell állítani.
Amennyiben Microsoft Outlook levelező programot használ és problémát tapasztal:
- Győződjön meg, hogy Outlook 2016 vagy újabb verziót használ.
- Kattintson a Fájl -> Fiók beállítások -> Fiók beállítások menüpontra.
- Az Email fülön válassza ki a postafiókját és kattintson a Javítás gombra, majd kövesse az utasításokat.
- Indítsa újra az Outlook programot.
A Színes Web levelező beállítások a https://szinesweb.hu/mail_server_settings oldalon érhetőek el.
Mi a Mozilla Thunderbird levelező program használatát javasoljuk, de ha nem kíván semmilyen alkalmazást telepíteni, a leveleit elérheti a https://webmail.szinesweb.hu oldalon.
Amennyiben további kérdése lenne, kérjük írjon nekünk a support@szinesweb.hu címre.